محتوا چیست؟

محتوا به طور کلی هر چیزی است که برای انسان قابل درک باشد و به زندگی خواننده ارزشی بیافزاید، که در یک فرم خاص و یک راستا ارائه می شود و در مجرای کانال های دیجیتال یا غیر دیجیتال صورت می پذیرد. محتوا عموما در راستای یک هدف خاص برای انجام بهتر و دقیق تر شغل، سرگرم کردن، آموزش و یا اهداف دیگری در زمینه بازاریابی صورت می گیرد.

اطلاعات بیشتر

سئو و بهینه سازی

طراحی سایت

سئو و بهینه سازی

طراحی سایت

آداس نوین چگونه برای شما تولید محتوا می کند؟

امروزه با پیشروی بشریت در تکنولوژی و رو آوردن به ارائه کارهای خود به صورت وب سایت های اینترنتی و رساندن رتبه خود در زمینه سئو به سطح بالاتر تاکید و فکوس طراحان را به سوی تولید محتوای با کیفیت جذب کرده است. تولید محتوای با کیفیت تا حد زیادی باعث ارتقاء رتبه ی سایت ها میشود. از همین رو مدیران وبسایت ها یکی از مهمترین دغدغه های خود را به تولید محتوا و استفاده از بلاگ نویسان با تجربه در این زمینه اختصاص داده اند. در ادامه با انواع تولید محتوا بیشتر آشنا می‌شویم.

تولید محتوای تصویری

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در دنیا، توانست اهمیت استفاده از عکس در محتوا را بسیار زیاد کند. تولید محتوای تصویری به روش‌هایی مانند استفاده از اسلایدشوها، تصاویر، ویدیو، اینفوگرافیک و... صورت می‌پذیرد.

تولید محتوای متنی

به هر روشی که منجر به تولید محتوای نوشتاری شود تولید محتوای متنی گفته می‌شود. تولید محتوای متنی از اصلی‌ترین راه‌ها برای شناخته شدن کسب و کار شما و ایجاد برند است.

تولید محتوای ویدیویی

ویدیو یکی از موثرترین روش‌ها برای رساندن انواع پیام به مخاطب است. امروزه نحوه ساخت ویدیوها بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته شده است و از این رو اغلب کسب و کارها با تولید ویدیوهای جذاب هر روز تلاش می‌کنند کاربران بیشتری را جذب خود کنند.

تولید محتوای صوتی

با توجه به اهمیت تولید محتوا، محتوای صوتی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تولید محتوا در بین کاربران اینترنتی به شمار می‌رود و می‌توان گفت بازخورد و نتیجه خوبی رو هم در بستر اینترنت به خود اختصاص داده است. پادکست یکی از روش‌های محتوای صوتی به شمار می‌رود.

آداس نوین می‌تواند به شما کمک کند.

متخصصان آداس نوین از تولید محتوا برای موارد زیر و در چرخه ای منظم برای رسیدن به مقصود همراهان خود در بازاریابی استفاده می کنند:
1- متخصصان آداس نوین برای مواردی چون کسب درآمد، بازاریابی، ایجاد یک برند یا برند سازی و فروش بهینه استفاده میکنند.
2- هر محتوایی نمیتواند در رسیدن به این اهداف کمک مناسبی باشد و تولید محتوا تنها بخشی از یک پروسه برای بازاریابی به حساب می آید، اما متخصصان آداس نوین در پروسه ای به روز و منظم شامل:
• تعیین هدف
• انتخاب یک استراتژی مناسب
• تولید محتوا
• توزیع
• ترویج
• تحلیل مطالب
• و بروزرسانی آن برای ارائه خدماتی شایسته برای مشتریان خود تلاش می کند.